Pierwszy raz słyszę o tej nawigacji Waze,muszę ją potestować.
Problem brak mocy pow.3000 obr. błąd 17965 i 476
Zwiń
X
-
Problem brak mocy pow.3000 obr. błąd 17965 i 476
Witam jestem tu nowy mam problemik z kturym nie moge sobie poradzic mianowicie ogólnie samochod jest zwawy ladnie słychac turbinke jak sie wkreca ggy chce wyprzedzic pow około 3000 -3500 samochod tak jak by stracil moc I nie przyspiesza robi sie mułowaty pod kompem widze ze n75 przycina sie na 92.4 I nie chce zejsc nadół . Zanieniłem zaworek n75 blizniaczym n18 I jest to samo podczas jazdy I na kompie . Komputer pokazuje blad 17965 - charge pressure control positive deviation gdy go wykasuje samochod ma znowu moc wraca do normalnosci aha I na kompie wywala jeszcze blad 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications niewiem czy to ma cos wspulnego z tym ze traci moc pomocy
-
-
mateo2206, Wpisz w "szukaj" notlauf i wyskoczy ci temat rzeka a jest co czytaćhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
dzieki za odpowiedz poczytam posiedze ale moze ktos kto sie zna doradzi prosze o pomoc
[ Dodano: Sob 11 Kwi, 15 18:33 ]
Witam zamieniłęm n75 I n18 miejscami I dalej nicpoprawy przejechalem sie I dalej odcioł mi moc wstawiam linki do moich logów pierwszy raz je robilem jesli jest cos nie tak prosze o pomoc I analize logów
logi statyczne basic settings
Blok pomiarowy numer 03 http://vaglog.pl/log_212655.html
blok pomiarowy numer 11 http://vaglog.pl/log_212660.html
logi dymamiczne pierwszy raz robilem silnik 90 stopni I na 3biegu do tego zamułu czyli po jakies 3200 (chyba)
blok pomiarowy numer 03 http://vaglog.pl/log_212661.html
blok pomiarowy numer 11 http://vaglog.pl/log_212662.html
prosze o pomoc juz niewiem co robic moge wstawicjeszcze pomiary jak jest przed zamiana zaworów
Komentarz
-
-
dzieki za odpowiedz zamieniłem zaworki tak jak były I przymiezam sie do czyszczenia turbo pozdrawiam
[ Dodano: Czw 23 Kwi, 15 11:41 ]
Witam koledzy W ostatni weekend zabralem sie za wyjmowanie turbiny z mojej skody asv 1.9 tdi . Dodam ze kupiłem nowe uszczelki do kolektora I do rury wydechowej I do weża odprowadzania oleju . W piatek zajelem sie za rozbieranie wszystkich rur od fitra powietsza potem od egr najgorsze imbusy ale jakos poszlo . Wszystkie śruby nawet byłem zdziwiony ze daly sie wykrecic bez obrobienia ich dodam jeszcze ze w czwartek spryskalem wszystkie sruby odrdzewiaczem zeby sobie ułatwic odkrecanie . Najgorsze było wyjecie turbo razem z kolektorem mało miejsca ale jakos wyszlo. Turbina na stole operacyjnym sruby strasznie zapieczone ale pusciły najgorsze było rozpolowienie turbo na puł z 2 godz opukiwalem delikatnie w miejsca srub zeby ja rozpolowić efekt był taki ze bez malego palnika by sie nie obeszło . Po rozpolowieniu turbo byłem w szoku usyfiona totanie lopaki poruszały sie w 30% . Po wyczyczyszczeniu I zlozeniu wszystkich lopatek strasznie wazne zeby dobrze poskładac robiłem sobie zdjecia zeby czegos nie pomylić . Do skrecenia poprawiłem gwinty zeby było lepiej skrecic ja I zabralem sie za wkładanie jej do autka w niedziele jazda prubna I szok samochód pieknie sie zbiera I wkoncu zero problem z brakiem mocy . Teraz staram sie nie jezdzic strasznie delikatnie zeby sie znowu nie zamulily narazie jest super oby tak było cały czas Dodam jeszcze ze posiadam zdjecia wrzuce je na dniach I dodam ze robiłem to pierwszy raz nie jestem mechanikiem ale pomiadam kanał I internet Dziekuje wszystkim za pomoc
Komentarz
-
Komentarz