Problem brak mocy pow.3000 obr. błąd 17965 i 476

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mateo2206
    Classic
    • 2020
    • 1

    Problem brak mocy pow.3000 obr. błąd 17965 i 476

    Pierwszy raz słyszę o tej nawigacji Waze,muszę ją potestować.
  • mateo2206
    Classic
    • 2015
    • 5

    #2
    Problem brak mocy pow.3000 obr. błąd 17965 i 476

    Witam jestem tu nowy mam problemik z kturym nie moge sobie poradzic mianowicie ogólnie samochod jest zwawy ladnie słychac turbinke jak sie wkreca ggy chce wyprzedzic pow około 3000 -3500 samochod tak jak by stracil moc I nie przyspiesza robi sie mułowaty pod kompem widze ze n75 przycina sie na 92.4 I nie chce zejsc nadół . Zanieniłem zaworek n75 blizniaczym n18 I jest to samo podczas jazdy I na kompie . Komputer pokazuje blad 17965 - charge pressure control positive deviation gdy go wykasuje samochod ma znowu moc wraca do normalnosci aha I na kompie wywala jeszcze blad 00476 - Control Module for Fuel Pump (J538) 49-00 - No Communications niewiem czy to ma cos wspulnego z tym ze traci moc pomocy

    Komentarz

    • aniol
      RS
      • 2012
      • 5228
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      mateo2206, Wpisz w "szukaj" notlauf i wyskoczy ci temat rzeka a jest co czytać
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      Pozdrawiam ANIOL

      Komentarz

      • mateo2206
        Classic
        • 2015
        • 5

        #4
        dzieki za odpowiedz poczytam posiedze ale moze ktos kto sie zna doradzi prosze o pomoc

        [ Dodano: Sob 11 Kwi, 15 18:33 ]
        Witam zamieniłęm n75 I n18 miejscami I dalej nicpoprawy przejechalem sie I dalej odcioł mi moc wstawiam linki do moich logów pierwszy raz je robilem jesli jest cos nie tak prosze o pomoc I analize logów
        logi statyczne basic settings
        Blok pomiarowy numer 03 http://vaglog.pl/log_212655.html
        blok pomiarowy numer 11 http://vaglog.pl/log_212660.html
        logi dymamiczne pierwszy raz robilem silnik 90 stopni I na 3biegu do tego zamułu czyli po jakies 3200 (chyba)
        blok pomiarowy numer 03 http://vaglog.pl/log_212661.html
        blok pomiarowy numer 11 http://vaglog.pl/log_212662.html
        prosze o pomoc juz niewiem co robic moge wstawicjeszcze pomiary jak jest przed zamiana zaworów

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Wróc zaworki tam gdzie były.
          Im szybciej wyjmiejsz sprezarke i wyczyścisz tym lepiej - jest kompetnie zawalona sadzą.... i raczej do tego czasu ostrożnie z pedałem gazu.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • mateo2206
            Classic
            • 2015
            • 5

            #6
            dzieki za odpowiedz zamieniłem zaworki tak jak były I przymiezam sie do czyszczenia turbo pozdrawiam

            [ Dodano: Czw 23 Kwi, 15 11:41 ]
            Witam koledzy W ostatni weekend zabralem sie za wyjmowanie turbiny z mojej skody asv 1.9 tdi . Dodam ze kupiłem nowe uszczelki do kolektora I do rury wydechowej I do weża odprowadzania oleju . W piatek zajelem sie za rozbieranie wszystkich rur od fitra powietsza potem od egr najgorsze imbusy ale jakos poszlo . Wszystkie śruby nawet byłem zdziwiony ze daly sie wykrecic bez obrobienia ich dodam jeszcze ze w czwartek spryskalem wszystkie sruby odrdzewiaczem zeby sobie ułatwic odkrecanie . Najgorsze było wyjecie turbo razem z kolektorem mało miejsca ale jakos wyszlo. Turbina na stole operacyjnym sruby strasznie zapieczone ale pusciły najgorsze było rozpolowienie turbo na puł z 2 godz opukiwalem delikatnie w miejsca srub zeby ja rozpolowić efekt był taki ze bez malego palnika by sie nie obeszło . Po rozpolowieniu turbo byłem w szoku usyfiona totanie lopaki poruszały sie w 30% . Po wyczyczyszczeniu I zlozeniu wszystkich lopatek strasznie wazne zeby dobrze poskładac robiłem sobie zdjecia zeby czegos nie pomylić . Do skrecenia poprawiłem gwinty zeby było lepiej skrecic ja I zabralem sie za wkładanie jej do autka w niedziele jazda prubna I szok samochód pieknie sie zbiera I wkoncu zero problem z brakiem mocy . Teraz staram sie nie jezdzic strasznie delikatnie zeby sie znowu nie zamulily narazie jest super oby tak było cały czas Dodam jeszcze ze posiadam zdjecia wrzuce je na dniach I dodam ze robiłem to pierwszy raz nie jestem mechanikiem ale pomiadam kanał I internet Dziekuje wszystkim za pomoc

            Komentarz

            Pracuję...